Wargaming: Steel Hunters

A Steel Hunters egyedülálló keveréke a battle royale, extraction és hero shooter műfajoknak, amelyben a taktika, a csapatmunka és a Hunterek egyedi képességeinek kihasználása áll a középpontban

Egy szuper fotó a szerzőről
Mark De Leon
 | 2025. május 15., Cs
Wargaming: Steel Hunters

Steel Hunters

Steel Hunters a Wargaming (a World of Tanks fejlesztője) legújabb, ingyenesen játszható, PvPvE (játékos-játékos és játékos-környezet elleni) mech shooter játéka, amely 2025-ben jelent meg Early Access formában. A játék egyedi módon ötvözi a battle royale, a hero shooter és az extraction shooter mechanikáit, miközben hangsúlyt fektet a taktikai döntésekre és a csapatmunkára.

Játékmenet és alapmechanikák

  • Játékosok száma és csapatok: Egy mérkőzésen öt, kétfős csapat vesz részt, akik hatalmas, elhagyatott, posztapokaliptikus térképeken mérik össze erejüket.
  • Cél: A fő cél az, hogy a csapat túlélje a többi duót, teljesítse a különböző pályán található objektívákat, lootoljon, majd sikeresen kimeneküljön az utolsó, kijelölt extraction pontról. A meccs akkor ér véget, ha egy csapat sikeresen kivonul, vagy csak egy marad életben.
  • PvPvE: A játékban nemcsak más játékosokkal, hanem AI által irányított drónokkal és ellenfelekkel is meg kell küzdeni. Ezek legyőzésével fejlesztéseket, lootot és tapasztalati pontokat lehet szerezni, amelyekkel a Hunterek (mechek) ereje növelhető a meccs során.

Történet és világ

A Steel Hunters világa egy katasztrófa sújtotta, elhagyott Földön játszódik, ahol az emberiség a Starfall nevű ritka, földönkívüli erőforrásért harcol. A különböző vállalatok és frakciók óriási, személyiséggel rendelkező harci gépeket (Huntereket) küldenek a bolygóra, hogy uralják a területet és begyűjtsék a Starfallt.

Hunterek és képességek

  • Változatos mechek: A játék indulásakor hét egyedi Hunter közül lehet választani, mindegyik saját képességekkel, harcmodorral és vizuális megjelenéssel rendelkezik.
  • Példák Hunterekre:
    • Fenris: Nagy hatótávolságú, tüzérségi támadásokra képes farkas-szerű mech.
    • Heartbreaker: Lopakodó, mesterlövész szerepkörű Hunter, aki távolról pontos lövésekkel támad.
    • Razorside: Géppuskás, kiegyensúlyozott támadó egység.
    • Urus: Medve alakú, közelharcra specializált gép.
    • Weaver: Pók-szerű, gyors, alacsony sebzésű, de mobilis Hunter, aki holografikus pajzsokat tud telepíteni.
  • Képességek és fejlődés: Minden Hunter saját ability kit-tel (képességcsomaggal) rendelkezik, amelyeket a meccs során lehet fejleszteni. A játékosok a pályán található lootból és AI ellenfelek legyőzéséből szerezhetnek fejlesztéseket, gyógyító tárgyakat, statnövelőket.

Taktika és csapatmunka

  • Taktikai döntések: A Steel Hunters nem a reflexekre, hanem a Hunterek képességeinek, erősségeinek és gyengeségeinek ismeretére, valamint a csapatmunkára helyezi a hangsúlyt. A pályák lehetőséget adnak flanke-lésre, csapdák állítására, vagy váratlan támadásokra.
  • Duo szinergia: A kétfős csapatok összehangolt együttműködése kulcsfontosságú a sikerhez. A különböző Hunterek képességeit kombinálva lehet igazán hatékony stratégiákat kialakítani.

Pályák és környezet

  • Destruktív környezet: A pályák teljesen rombolhatók, a hatalmas mechek mozgása és támadásai látványos pusztítást okoznak. Ez nemcsak látványos, de taktikai lehetőségeket is kínál, például fedezékek lerombolása, új útvonalak nyitása.
  • Nagy térképek: A pályák hatalmasak, tele vannak loot pontokkal, AI ellenfelekkel és dinamikusan változó objektívákkal, amelyek miatt minden meccs más és más élményt nyújt.

Technikai háttér és grafika

  • Unreal Engine 5: A játék az Unreal Engine 5-re épül, ami látványos grafikát, részletes mech modelleket, realisztikus animációkat és lenyűgöző környezetet biztosít.
  • Hangulat: A fejlesztők nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a Hunterek valóban hatalmasnak és súlyosnak hassanak, mind vizuálisan, mind hangzásban és mozgásban.

Összegzés

A Steel Hunters egyedülálló keveréke a battle royale, extraction és hero shooter műfajoknak, amelyben a taktika, a csapatmunka és a Hunterek egyedi képességeinek kihasználása áll a középpontban. Az elhagyott, rombolható Föld, a változatos mechek és a dinamikus PvPvE játékmenet friss élményt kínál a műfaj rajongóinak.

Játék


Ez még érdekelhet

Borítókép
Játék2/23/2025
A Ubisoft márciusban tervezi bemutatni a Rainbow 6 Siege X-et, „új korszakot” ígérve

Az összes részletet a március 13-i Rainbow Six Siege X Showcase eseményen mutatják be, ahol az új audiovizuális elemek működés közben is láthatóak lesznek.

Borítókép
Hírek3/27/2025
A 3D Spotting visszatérése a Battlefield 6-ban: Előnyök és kihívások

A 3D Spotting visszatérése a Battlefield 6-ban nem csupán egy mechanikai kérdés, hanem egy filozófiai dilemma: a hozzáférhetőség és a taktikai mélység között

Borítókép
Hírek2/21/2025
UNYIELDER Prologue Demo már elérhető a Steamen

Lépj be az UNYIELDER-be, egy gyors tempójú, boss-runner rogue-looter FPS-be