
Belefáradva abba, hogy az idők kezdete óta ugyanazt az unalmas emberi állapot rutinját figyeljék, a Mo0n hirtelen felébredt és darabokra tépte Föld bolygónkat. Bújj egy csapat szerencsétlen lélek, a Ninzák bőrébe, akiket szintén elsodort a kataklizma. Harcolj kegyetlenül és ravaszul, mert a Mo0n csak a legkönyörtelenebb harcosokat részesíti előnyben, akik képesek szórakoztatni. Húzd ki a határaidat és szabadítsd fel kreativitásodat, mert csak akkor teljesítheti a Mo0n az ígéretét, hogy teljesíti legmélyebb kívánságodat. Fedezd fel a vadonatúj harcrendszert, mint még soha: hozzáférhető, mély és kreatív! A szabályok egyszerűek, de az összes árnyalat elsajátítása lehetővé teszi, hogy ragyogj, és látványos és emlékezetes mozdulatokat mutass be. Élesítsd a reflexeidet, és ne becsüld alá a szükséges hidegvérűséget, hiszen minden meccs tartogat meglepetéseket, fordulatokat és mindenekelőtt feszültséget! A Ninza egy lebilincselő játék, amely a pörgős arcade-akciók rajongóit is izgalomba hozza.
Az EVO Indie Showcase 2023-on a nagyközönség előtt bemutatott, majd később a "Games to Be Excited About 2024"-ben szereplő projekt a két fejlesztő közötti régi barátság csúcspontja. Ez a barátság egy paradicsomszószos csata után kezdődött a holdfényben valahol Dél-Franciaországban. Az eredettörténetükhöz és az őket mozgató témákhoz hűen a Ninza megtestesíti a Klakmioch duó punk szellemiségét: erőszakos, mégis kissé aranyos, és határozottan nem konszenzuális. Ez a kitűnni vágyás nyilvánvaló a Ninzában, az úttörő harcrendszerétől és fejlődési mechanikájától kezdve az egyedi látványvilágáig. A Klakmioch nem kötött kompromisszumokat, amikor megalkotta ezt az egyedülálló többjátékos játékszenzációt, amely minden szempontból különbözik bármi mástól.
Válassz egy karaktert a kezdőlistáról, amelyik a legjobban illik a játékstílusodhoz: Tobias, a fürge, nagy mozgékonyságú kisfiú; Juan, a lassú, de brutális víziló, aki basszusgitárral harcol; Ifgwym, a mechanikus ló jetpackkel, amely lézersugarakat tud kilőni; Pwerk, a viszkózus gulyás, aki képes elfolyósodni, hogy átmenjen a falakon; Kaitlyn, a gravitációval dacoló havas üzletasszony; Arthur, a rugóra szerelt kenyérpirító, aki távolról lövi ki a pirítóst; vagy Jeanine, a vudu boszorkány, aki kiválóan ért a fondorlatos és gonosz csapdák felállításához.
Az online quickmatch módban a világ minden tájáról érkező és a te tudásszintednek megfelelő ellenfelekkel szállhatsz szembe. Vegyél részt izgalmas mérkőzéseken, és törekedj arra, hogy a ranglisták élére kerülj az összes következő szezonban! Eddz a saját tempódban a különböző offline módokkal és harci robotokkal, hogy felkészülj az online versenyekre. Ha a lazább élményt kedveled, gyűjtsd össze barátaidat a kanapén, és élvezd a játékot a casual módban, amely akár 4 játékos számára kínál kaotikus szórakozást. Bármelyik játékmódot is választod, a Mo0n kihívásainak teljesítésével haladhatsz előre, hogy feloldj olyan tárgyakat, amelyek többet elárulnak az egyes karakterek háttértörténetéről, valamint kozmetikai elemeket a profilodhoz és olyan nevetséges gúnyolódásokat, mint egy kígyó egy piknikkosárban vagy egy démoni kanapé.
A Ninza egy többjátékos játék, amely eredeti, elérhető és hihetetlenül kielégítő játékmechanizmussal rendelkezik. Az alkalmi játékosoknak szól, akik élvezni fogják a környező káoszt, amely bármilyen helyzetet a feje tetejére állíthat, valamint a versenyző játékosoknak, akik megtanulják, hogyan használják fel ugyanezt a káoszt, és hogyan használják félelmetes fegyverként.
Klakmiochról:
Klaklakmio: Az őrült játékfejlesztő duónk mély gyökerei egy ház tetején, holdfényben zajló paradicsomszószos csatával kezdődtek. Azóta folyamatosan próbáljuk megosztani a világgal az aranyos káosz iránti szomjúságunkat. Néha virágokat festettünk egy szemeteszsákra és elvittük a te strandra, máskor pedig játékokat alkottunk.
Egyszer-egyszer, miközben személyes és homályos projektjeinken dolgoztunk, szereztünk némi szakértelmet. A csillagok együtt álltak, és a Mo0n súgott nekünk. Végre előálltunk egy nagyszerű ötlettel egy ígéretes játékhoz. Most az egyszer úgy éreztük, hogy a projektünk több ember számára is élvezetes lehet, mint saját magunk számára. Egy nagyon korai prototípust elvittünk egy franciaországi videojáték-fesztiválra, hogy visszajelzéseket gyűjtsünk. Azok megdöbbentően jók voltak. Azóta úgy döntöttünk, hogy egy kicsit felnőünk, de nem túlságosan.
A 2025. augusztusi közösségi frissítés fordulópontot jelent a Call of Duty franchise történetében
Limitált idejű ajánlat! Válassz ATK vagy VXE gamer egeret és ajándékba adunk hozzá prémium gaming egérpadot!
Az Xbox Game Pass 2025 augusztusa sikeres hónap volt, amely bemutatta a Microsoft elkötelezettségét a minőségi gaming tartalom biztosítása iránt.